سرگذشت دابل اس ب طور خلاصه


عشقم دابل اس و کیم هیونگ جون

این وبلاگو زدم تا هرچه زود تر دابل اس برگرده ب امید اون روز فایتینگ!

خانـ ه ? ل?نـ ک ? ا?م?ـ لـ ? پروفا?ـ لـ ? طـراح

دابل اس ۵۰۱ (به کره‌ای:더블에스오공일 به انگلیسی: SS501) (از ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۰)گروه خواننده در کره جنوبی بوده است. که توسط مدیریت  تشکیل شده بود.

 دابل اس در ۸ ژوئن سال ۲۰۰۵ اولین کار خود را با آلبومی صوتی به نام (هشدار) شروع کرد.

دابل اس کار خود را بعد از آخرین آلبوم خود به نام (مقصد) قبل از پایان قرارداد با  تمام کرد.

ساخت اسم گروه

اس اول برای سوپر استار و خورشید و ستاره star/sun اس دوم برای خواننده (به انگلیسی: singer) عدد ۵ برای تعداد اعضای گروه و ترکیب 501 به معنی: 5 نفر برای یک هدف. به دلیل همین نام گزاری اولین ویدئو کلیپ خودرا هم به نام (اس تی ۵۰۱ به انگلیسی: ST 501) منتشر کردند.

آلبوم‌ها

آلبوم کوتاه به زبان کره ای

ویدئو کلیپ‌های ژاپنی

تک آهنگ


برچسب‌ها: ... ادامـ ه حرفـامـ ...
+ یک شنبه 31 خرداد 1394برچسب:ss501,دابل اس,چیست,, ساعت 14:52 بـ ه قـلمـ kim so yeun

خوب اول از همه اقا رهبره

 

کیم هیون جونگ (به کره‌ای:김현중 به هانجا: 金賢重) (زاده ۶ ژوئن ۱۹۸۶ - سئول) بازیگر، مدل، خواننده و رهبر گروه پرطرفدار SS501 در کره جنوبی است.

او شهرت و محبوبیت خود در کره و حتی در آسیا را مدیون ایفای نقش جیهو در سریال پسران فراتر از گل‌ها می‌داند . او پیش از بازی در این سریال، به ایفای نقش در سریال‌های دیگری چون هتل دار پرداخته بود ، ولی هرگز نتوانسته بود خود را به عنوان یکی از بازیگران مطرح سینما و سریال کره معرفی کند.

اما پس از بازی در نقش جیهویِ سریال پسران فراتر از گل‌ها، او تبدیل به یکی از بازیگران مطرح کره شد به طوری که امروزه بسیاری از نقشهای اول مرد در ابتدا به او معرفی می‌شود .

هیون جونگ در سال ۲۰۰۵ به عنوان اولین عضو گروه ss501 معرفی شد .پس از پیوستن چهار عضو دیگر گروه ss501 ، اولین آلبومشان در سال ۲۰۰۶ منتشر شد که با استقبال فراوانی مواجه گشت . هیون جونگ به دلیل مدیریت بسیار قوی در گروه توانست هر سال نامزد دریافت بهترین لیدر سال باشد .

با فروپاشی این گروه در سال ۲۰۱۰ اعضای گروه هر کدام فعالیت‌های جداگانه‌ای را شروع کردند اما در اواخر سال ۲۰۱۱ یک کمپانی موسیقی در کره با اعضای گروه قرارداد جدیدی امضا کرد و گفته می‌شود در نیم سال اول ۲۰۱۲ آلبوم جدید گروه ss501 روانه بازار خواهد شد . وی در سال ۲۰۱۰ در سریال بوسه شیطانی به ایفای نقش پرداخت . این سریال گرچه در کره با استقبال زیادی مواجه نبود اما فروش و استقبال باور نکردنی در سطح آسیا داشت . هیون در مراسم افتتاحیه المپیک آسیایی ۲۰۱۰ چین به عنوان تنها نماینده از خوانندگان کره به مراسم دعوت شد و آهنگی را به نام sunshine again اجرا کرد .

زندگینامه:

وی در طول تحصیل در مدرسه گیتارزن و عضو یک گروه موسیقی بود.در سن ۱۴ سالگی ترک تحصیل کرده و به عنوان یک پیشخدمت در یک رستوران کار می‌کرد تا اینکه به رییس یک کمپانی موزیک معرفی شد و قرار شد به عنوان کوچکترین عضو یک گروه پسر ۵ نفره به نام B2Y بر روی صحنه اجرا برود. زمانی که اعضای این گروه در حال تمرین با یکدیگر بودند از آن‌ها خواسته شد به عنوان معرف هاللیو (موج موسیقی کره) به چین بروند. در پی نپذیرفتن این پیشنهاد گروه از هم پاشیده و سپس منحل گشت.

هیون بعدها در آدیشن کمپانی DSP Media شرکت کرده و به عنوان عضوی از گروه دابل اس پذیرفته شد. وی در سال ۲۰۰۶ به مدرسه برگشته و تحصیل نیمه کاره خود را به اتمام رساند. وی اکنون (۲۰۱۱) دانشجوی سال اول مدیریت تولید در دانشگاه چونگ وون می‌باشد.

2005 اغاز فعالیت:

اولین اجرای هیون با گروه دابل اس در ۸ ژوئن ۲۰۰۵ صورت گرفت. در سال ۲۰۰۶ وی به همراه بقیه اعضای گروه در برنامه‌ای تحت عنوان 'از اینکه مرا از خواب بیدار کردی متشکرم' بازی نمود و به عنوان خوش خواب ترین فرد گروه شناخته شد. گروه دابل اس در سال ۲۰۰۷ جایزه MNet show Idol World را به دلیل فعالیت‌های مختلف در ژاپن از آن خود کرد.

در می۲۰۰۸ هیون به همراه هوانگ بو در برنامه 'ما ازدواج کرده ایم' ظاهر شد و نامزد دریافت جایزه بهترین زوج MBC گشت.

2009 بازی در پسران برتر از گل:

در سال ۲۰۰۹ آلبومی تحت عنوان 'کالکشن' از گروه انتشار یافت که هر کدام از اعضای گروه در آن به اجرای آهنگ‌های انفرادی پرداخته بودند. وی در همان سال در سریال پسران برتر از گل (ورژن کره‌ای) ظاهر و در نقش یون جیهو به ایفای نقش پرداخت.

هیون به خاطر بازی در این نقش جایزه بهترین هنرپیشه مرد را از Seoul International Drama Awards 2009 و جایزه محبوبیت را از فستیوال PaekSang Arts Awards دریافت نمود.

2010 بازگشتSS501 وترکDSP Media :

در ۲۸ جون 2010 DSP Media اعلام کرد هیون این کمپانی را ترک کرده و به کمپانی KeyEast پیوسته‌است. علی رغم ترک کمپانی DSP Media، هیون اعلام کرد که گروه از هم پاشیده نشده و به زودی به فعالیت خود ادامه خواهد داد. وی بعدها توضیح داد که در آن زمان شرکتی حاضر به بستن قرارداد با تمام اعضای گروه نبوده و آن‌ها مجبور شده‌اند به طور جداگانه با کمپانی‌های مختلف قرارداد ببندند.

در سال ۲۰۱۰ در سریال بوسه شیطانی (ورژن کره‌ای یک مانگای ژاپنی) به ایفای نقش پرداخت. پخش اولین قست این سریال در یوتوب ، در کمتر از ۵ روز یک میلیون بازدید کننده داشت و در کل با بازدید ۱۷٫۵ میلیون، توانست رکورد پخش سریال در این شبکه اجتماعی را بشکند. این سریال اولین سریال کره‌ای است که در سایت یوتوب به نمایش در آمده‌است.

2011 خواننده سولو:

در ۸ ژوئن ۲۰۱۱ اولین مینی آلبوم هیون ، Break Down انتشار یافت. این آلبوم توسط استیون لی ساخته شد، شخصی که آهنگ‌های داغ گروه دابل اس ، "Love Like This" و "Love Ya" را ساخته بود. این آلبوم در ۱۰ روز اول حدود ۷۰٫۰۰۰ نسخه پیش فروش داشت و در همان هفته اول انتشار، رتبه اول چارت موسیقی Gaon Weekly Album Chart را از آن خود کرد.

با فروش ۱۰۰٫۴۳۳ کپی در ماه اول انتشار، این آلبوم توانست رتبه اول چارت موسیقی ماهیانه Gaon را نیز از آن خود کند.

وی همچنین تنها شخص کره‌ای می‌باشد که توانسته در شوی تایوانی The Person ظاهر شود.

در ۱۱ اکتبر ۲۰۱۱ دومین مینی آلبوم هیون، Lucky منتشر شد که از آلبوم قبلی موفق تر بوده و توانست جایزه‌های بسیاری را از آن خود کند. در ۱۵ دسامبر ۲۰۱۱ نیز آلبومی دیجیتالی تخت عنوان Marry You/Marry Me را روانه بازار کرد. این آلبوم محتوی ۴ آهنگ می‌باشد. موزیک ویدئوی Marry You/Marry Me در ساعت ۱۲ ظهر روز ۱۵ دسامبر ۲۰۱۱ به طور رسمی از سایت یوتوب پخش شد.

فیلم ها:

  • 2005: Nonstop – ep 208 -MBC
  • 2005: Can Love Be Refilled? – KBS2 sitcom
  • 2006: Pi Story – voice
  • 2007: Hotelier – with SS501 cameo ep 7 -TV Arashi

2008: Spotlight – with SS501 cameo -MBC

2008: We Got Married – ep 9 to 38 -MBC

2009: Boys Over Flowers – as Yoon Ji Hoo -KBS2

2009: Samsung Anycall Haptic Mission with F4 and

2009: Family Outing – guest ep 64–65 -SBS Som Dam-Bi

2010: Playful Kiss – as Baek Seung Jo -MBC

2011: Running Man –guest ep 46–47 -SBS

Dream High – cameo ep :Angelina jolie2011

عزیز خاله  الهی دوشمنات فدابشن

ها یانگ سنگ ، هو یونگ سنگ (به کره‌ای 허영생، به هانجا : 許永生، به ژاپنی: ホヨンセン) خواننده اصلی یک گروه کره‌ای به نام SS۵۰۱ و متولد ۳ نوامبر ۱۹۸۶ می‌باشد.وی فعالیت خوانندگی را به طور انفرادی در می‌۲۰۱۱ با آلبوم Let it go آغاز کرد و در نوامبر ۲۰۱۱ تئاتر موزیکال سه تفنگدار را بر روی صحنه برد.

2005 اغاز فعالیت:

یانگ سنگ کارآموز سابق شرکت SM Entertainment که بعدا به شرکت DSP Media پیوست در ۸ جون ۲۰۰۵ به عنوان عضوی از گروه SS۵۰۱ فعالیت خود را آغاز کرد. وی از می‌ تا آگوست ۲۰۰۶ برنامه‌ای رادیویی را با یکی دیگر از اعضای گروه به نام پارک جانگ مین  SS۵۰۱'s Youngstreet  

می‌کرد  در آگوست ۲۰۰۶ یانگ سنگ به دلیل عمل جراحی حنجره مجبور شد اجرا.

اجرای آن برنامه را به یکی دیگر از اعضای گروه به نام کیم کیو جونگ بسپارد. در سال ۲۰۰۸ با شروع مشغله کاری دو عضو دیگر گروه، پارک جانگ مین و کیم هیون جونگ، یانگ سنگ تصمیم گرفت پروژه گروه SS۵۰۱ را با دو عضو دیگر یعنی کیم هیونگ جون و کیم کیو جونگ به مرحله اجرا در آورد.

آن‌ها آلبوم U R Man را در نوامبر ۲۰۰۸ بیرون دادند و (Because I'm Stupid) موسیقی اصلی سریالپسران برتر از گل، را اجرا نمودند این آهنگ جایزه بهترین آهنگ ماه را از سی و دومین جشنواره Cyworld Digital Music Awards دریافت کرد.

2010 ترک کمپانیDSP Media :

در جون ۲۰۱۰ یانگ سنگ به همراه کیم کیو جونگ در پی عدم تمدید قرارداد با کمپانی DSP Media قرارداد جدید خود را با شرکت B۲M Entertainmen منعقد نمودند.

2011 اجرای انفرادی:

طی برنامه ریزی‌های انجام شده قرار بود یانگ سنگ اولین اجرای سولوی خود را در تاریخ ۲۸ آوریل ۲۰۱۱ انجام دهد اما به دلیل آسیب دیدگی رباط دست راست وی در حین تمرین رقص این برنامه به تاریخ می‌همان سال موکول گشت. مینی آلبوم یانگ سنگ به نام Let it go که خواننده‌های دیگری همچون کیم کیو جونگ و هیون-آ از گروه دخترانه ۴minute نیز در آن همکاری داشتند در ۱۲ می‌۲۰۱۱ منتشر شد و در همان هفته اول انتشار رتبه اول را در چارت موسیقی کسب نمود (Gaon Chart)

فیلم ها

فیلم ها Radio DJ - SS۵۰۱'s Youngstreet - SBS (May to ۲۱ August   ۲۰۰۵ - M! Countdo - ۲۰۰۸

کیو عزیز

 

کیم کیو جونگ (به کره‌ای 김규종، به هانجا : 金奎鐘) یکی از اعضای گروه SS۵۰۱ و متولد ۲۴ فوریه ۱۹۸۷ می باشد.

وی در کارنامه فعالیت های خود اجرای تئاتر موزیکال شاهزاده زمان (Goong)را دارد وی در این تئاتر موزیکال در نقش لی شین ظاهر شد. کیو جونگ هم چنین فعالیت خوانندگی سولوی خود را در سپتامبر ۲۰۱۱ با انتشار آلبوم Turn on me آغاز کرد.

2005 اغاز فعالیت:

کیو در ۸ جون ۲۰۰۵ فعالیت خود را به عنوان عضوی از گروه SS۵۰۱ آغاز کرد.حرفه بازیگری کیو از ۱۱ می ۲۰۰۶ با بازی در سریال هیپ هاپ Break شروع شد.کیو در همان سال با بقیه اعضای گروه دابل اس به غیر از ها یانگ سنگ که در دوران نقاهت جراحی حنجره به سر می برد دوبله فیلم انیمیشینی Pi's Story را انجام داد.

در پی عمل جراحی ناگهانی ها یانگ سنگ ، کیو در ۲۱ آگوست به عنوان دی جی در رادیوی SS۵۰۱'s Youngstreet به جای یانگ سنگ و در کنار دیگر عضو گروه پارک جانگ مین شروع به کار کرد.

در سال ۲۰۰۸ با شروع مشغله کاری دو عضو دیگر گروه، پارک جانگ مین و کیم هیون جونگ، یانگ سنگ تصمیم گرفت پروژه گروه SS۵۰۱ را با دو عضو دیگر یعنی کیم هیونگ جون و کیم کیو جونگ به مرحله اجرا در آورد.

آن‌ها آلبوم U R Man را در نوامبر ۲۰۰۸ بیرون دادند و (Because I'm Stupid) موسیقی اصلی سریالپسران برتر از گل، را اجرا نمودند این آهنگ جایزه بهترین آهنگ ماه را از سی و دومین جشنواره Cyworld Digital Music Awards دریافت کرد.

2010 ترک کمپانیDSP Media :

در جون ۲۰۱۰ کیو جونگ به همراه ها یانگ سنگ در پی عدم تمدید قرارداد با کمپانی DSP Media قرارداد جدید خود را با شرکت B۲M Entertainmen منعقد نمودند.

2011 اجرای انفرادی:

کیو تئاتر موزیکال شاهزاده زمان (Goong)،(به کره ای: 뮤지컬 궁 سریال معروفی با بازی یون اون هی و چا چی هون) را با بازی در نقش لی شین بر روی صحنه برد

استقبال از این تئاتر موزیکال به حدی بود که باعث شد در توکیوی ژاپن نیز به طور اختصاصی به اجرا در آید.

وی هم چنین در آهنگ "Reainy Heart" با ها یانگ سنگ همکاری نموده و قطعه رپ این آهنگ را اجرا کرده است.

فیلم ها:

  • ۲۰۰۶: Break - Mnet
  • ۲۰۰۶: Pi's Story (Korean version) as Clam and Crab -voice only
  • ۲۰۰۹: SETI (Searching for Extra-Terrestrial Intelligence) - Daum
  • ۲۰۱۱: Go! Mrs. Go! - CSTV

حالا پارک

 

پارک جونگ مین (کره‌ای:박정민؛ انگلیسی:PARK JUNG MIN)در ۳ آوریل ۱۹۸۷ در سئول (کره جنوبی) به دنیا آمده است. او یکی از هنرمندان کره جنوبی است. او فعالیت خود را با عضویت در کره پسرانه دابل اس ۵۰۱ (SS501) به همراه کیم هیون جونگ لیدر گروه، هئو یونگ سنگ پرنس و رهبر صدا گروه، کیم کو جونگ مرکز گروه و کیم هیونگ جون کوچکترین عضو و رپر گروه در سال ۲۰۰۵ آغاز کرد. او اولین تجربه بازیگری خود را در بازی در میوزیکال(Grease)کسب کرد. پارک جونگ مین اولین عضو گروه سابق دابل اس هست که فعالیت تکی خود را با آلبوم تنها نیستم (Not Alone)آغاز کرد.
پارک، متولد و در سئول بزرگ شد. او دارای یک برادر و یک خواهر بزرگتر است، که هیچ یک از آنها در صنعت سرگرمی کار نمی‌کنند. وقتی که او ۱۳ ساله بود، پارک توسط آژانس دی اس پی(DSP) کشف شد و توسط رسانه‌های سرگرمی و SM پذیرفته شد. در آن زمان، SM به او گفت که آنها در حال تشکیل یک گروه جدید هستند، اما این گروه شامل اعضای بسیاریست (که با توجه به حدس پارک، "احتمالا سوپر جونیور" بوده است. من آنها را در حال تمرین دیده‌ام. ") پارک در نهایت DSP را انتخاب کرد زیرا او بر این اعتقاد بود که او در رااولین فرصت از طریق DSP وارد گروهی خواهد شد.
پارک در دانشگاه معلم دونگگوک (Dongguk)حضور یافت. که در آن او نماینده شورای دانجویان به همراه کیم هیونگ جون یکی دیگر از اعضای دابل اس بود با این حال، به دلیل عدم وجود ثابت کیم هیونگ جون در مدرسه به دلیل آموزش خود با رسانه DSP(که بعدا سازمان خودشان شد) پارک گفت که او تا به حال کیم را هرگز قبل از تشکیل دابل اس ملاقات نکرده بود.[نیازمند منبع]
با دابل اس ۵۰۱ در ۸ ماه ژوئن سال ۲۰۰۵ به عنوان صدای زیر گروه و دومین عضوی که وارد گروه شد آغاز به کار کرد.
پارک همراه با دیگر اعضای دابل اس ۵۰۱، به جز هئو یونگ سنگ، که دوره نقاهت بعد از یک عمل جراحی را می گذراند، دوبلر نسخه کره‌ای داستان انیمیشن فیلم پی در سال ۲۰۰۶ شد.
در سال ۲۰۰۶، پارک در برنامه رادیویی خیابان جوان بر روی سیستم پخش سئول (SBS) با همکاری عضو دیگر گروه هئو یونگ سنگ در ۱ مه ۲۰۰۶ شروع به کار کرد. سپس با کیم کیو جونگ، یکی دیگر از اعضای گروه این برنامه را ادامه داد، هنگامی که هئو برنامه را در ۲۱ ماه اوت سال ۲۰۰۶، با توجه به وضعیت گلو نیاز به عمل جراحی حنجره داشت ترک کرد.
پارک در دو برنامه‌های تلویزیونی حضور یافت: تئاتر بشر ۲۰۱۰، بازی خود را به عنوان شخصیت اصلی، و دیگری آنچه زنان می‌خواهند. در سال ۲۰۰۸، او برای اولین بار در تائتر موزیکال گریس حضور یافت، بازی در نقش اصلی مرد، دنی پارک.
در ماه ژوئن سال ۲۰۱۰، پس از انقضای قرارداد پارک با رسانه DSP، او قراردادی با رسانه CNR، شرکت به طور مشترک توسط شرکت تایوانی تولید کمیک ریتز و رسانه کره‌ای روی، برای شروع حرفه انفرادی خوددر ۱۰ اوت ۲۰۱۰ امضا کرد. رسانه CNR اعلام کرد که فعالیت‌های داب اس ۵۰۱ در اولویت قرارداد او قرار دارد و گروه آنها منحل نگردیده است.
پارک اولین آلبوم انفرادی خود را، تنها نیستم، در ۲۰ ژانویه ۲۰۱۱ منتشر کرد، و برای ارائه آلبوم خود به تایوان و سنگاپور سفر کرده است. عکس‌ها و آلبوم او در تایوان موسیقی توسط سونی تایوان توزیع شده است. [نیازمند منبع]
ژاپن به منظور کمک به قربانیان زلزله و سونامی توهوکو در آوریل ۲۰۱۱، کنسرت خیریه‌ای در سازمان ملل متحد در یوکوهاما برگزار کرد، که پارک با خواننده ژاپنی میهیمارو جی تی (Mihimaru GT)آهنگ دو نفره‌ای اجرا کرد.
در فوریه ۲۰۱۲، پارک کنار جیان من شو، کینگ وان وانگ و لیا لی، در درام تایوانی باغ فوندت در نقش اصلی بازیگر مرد به عنوان پارک هی هوان حضور یافت. بین ۲ تا ۷ آوریل، پارک در برنامه مد دومینیک در هفته مد ۲۰۱۲ سئول برای طراح سونگ هی میونگ، که لباس‌های آلبوم سرنوشت دابل اس ۵۰۱ طراحی کرده بود شرکت کرد. او در لباس فرشته تاریک با بالهای گسترده حضور یافت.
در ۱۲ آوریل، پارک حکم دادگاه منطقه مرکزی سئول را علیه آژانس CNR برای لغو قرارداد منحصر به فرد دریافت کرد، یک منبع نزدیک به پارک گفت:
"قرارداد منحصر به فرد با CNR اعلام کرد که سود خواهد بود ۸-به-۲ برای کسانی که از کره و ۵-به-۵ برای کسانی که از خارج از کشور آمده‌اند خواهد بوداما این سود هرگز به بالاتر از ₩ ۱۵۰ میلیون از زمان توزیع در سال گذشته بالاتر نرفت."
به گفته یکی دیگر از منابع رسانه‌ای، پارک CNR را در ماه مارس ۲۰۱۲ ترک کرد، اما برنامه خود را در ژاپن در تاریخ ۱۴ آوریل با وجود آن اوضاع ادامه داد.
پس از طرح دعوی در دادگاه، پارک جونگ مین در ژاپن با استفاده از نام «رومئو» تحت شرکت موسیقی ویکتور آغاز بکار کرد. او ۲ آلبوم خود به نام قلبت را به من بده و امشب این شب است در ماه‌های سپتامبر و اکتبر به ترتیب به انتشار رسانید. پس از آن، او به کره بازگشت به ادامه حرفه‌ای موسیقی خود را به عنوان "پارک جونگ مین" و تولید منحصر به فرد تک آلبوم تحت عنوان زیبا و در پایان سال ۲۰۱۲، او آلبوم کامل ژاپنیه خود را به عنوان تئاتر نیمه شب به عنوان رومئو به انتشار رسانید. او در کنسرت خود در سالن شهر توکیو، به هر دو عنوان، "پارک جونگ مین" و "رومئو" به اجرا رسانید

حالا گل خاله

   

کیم هیونگ جون(به کره ای : 김형준; به هانجا:金亨俊 ) متولد ۳ آگوست ۱۹۸۷ می باشد. او یک موسیقی دان و جوانترین عضو گروه خوانندگی ss501 در کره ی جنوبی است. وی در کارنامه فعالیت های خود اجرای تئاتر موزیکال کافئین (caffeine) را دارد ٬این موزیکال یک داستان عاشقانه در مورد یک کارگر بی باک رستوران و یک پیشخدمت خیلی با دقت ست. در داستان، در روز من “جی من” یک جنتلمن هستم و در شب تبدیل می شم به پیشخدمت . کیم هیونگ جون هم چنین فعالیت خوانندگی سولوی خود را در ماه مارس ۲۰۱۱ با انتشار آلبوم my girl آغاز کرد.

   2005 اغاز فعالیت:

  هیونگ در ۸ جون ۲۰۰۵ فعالیت خود را به عنوان کوچکترین عضو از گروه SS۵۰۱ آغاز کرد که به لقب baby معروف شد. هیونگ در سال ۲۰۰۶ با بقیه اعضای گروه دابل اس به غیر از ها یانگ سنگ که در دوران نقاهت جراحی حنجره به سر می برد دوبله فیلم انیمیشینی Pi's Story را انجام داد. در سال ۲۰۰۸ با شروع مشغله کاری دو عضو دیگر گروه، پارک جانگ مین و کیم هیون جونگ، یونگ سنگ تصمیم گرفت پروژه گروه SS۵۰۱ را با دو عضو دیگر یعنی کیم هیونگ جون و کیم کیو جونگ به مرحله اجرا در آورد.آن‌ها آلبوم U R Man را در نوامبر ۲۰۰۸ بیرون دادند و (Because I'm Stupid) موسیقی اصلی سریالپسران برتر از گل، را اجرا نمودند این آهنگ جایزه بهترین آهنگ ماه را از سی و دومین جشنواره Cyworld Digital Music Awards دریافت کرد.هچنین او 5 دختر را در سال2005 ربود و به هر 5 نفر تجاوز کرد یعنی کونشون رو پاره کرد.

  2010 ترک کمپانیDSP Media :

  در جون ۲۰۱۰ در پی عدم تمدید قرار داد با کمپانی DSP Media قرارداد جدید خود را با شرکت S-Plus Entertainment در آگوست ۲۰۱۰ منعقد نمود. در ماه دسامبر ٫ هیونگ به همراهی برادر کوچک خود کیم بام به راه اندازی شرکت HnB که مخفف (Happy n Bright) است پرداختند.اولین شخصیت تجاری یک خرس با دایره های سیاه زیر چشم خود برای کارمندان و کارکنان خسته و کسانی که احاس فشار میکنند طراحی شد.

  2011 اجرای انفرادی:

  در ژانویه ۲۰۱۱ ٬ وی با توجه به دریافت پیام خصوصی از آفیشال ژاپنی خود با امضای قرار داد کمپانیه Avex Entertainment فعالیت ژاپنی اش را آغاز کرد.در ۸ مارس ۲۰۱۱ کیم اولین آلبوم انفرادی خود را منتشر کرد ٫ با دو موزیک ویدئویی "oH! aH!" و "Girl".پارک جانگ مین در طول ضبط ویدئوی "Girl" با هیونگ ملاقات کرد.در ۶ آپریل ۲۰۱۱ از دو آهنگ با ورژن ژاپنی خود جایزه گرفت. در اکتبر ۲۰۱۱ اولین تئاتر موزیکال کمدی دراماتیک خود را ارائه داد و سپس در موزیک ویدئوی "Paparazzi" که خواننده ی آن کن می یون است نقشه تقریبا برجسته ای داشت. هیونگ سولو آلبوم جدید خود را در جولای ۲۰۱۲ منتشر میکند.

  فیلم ها:

  • (Glowing She/Sunshine Girl/My Shining Girl – (7 January 2012 – 17 March 2012

  این درام کمدی رومانتیک است که در مورد اتفاقاتی که در یک شرکت رادیو و تلویزیون اتفاق می افتد

  • (I Love You/Late Blossom – (16 April 2012 – present

این فیلم داستان عاشقانه دارد که به عشق بین سالمندان نیز اشاره دارد.

  • 2006 :

    . سرگرمی هات : پیانو

    _هیون جونگ علاقه ی خاصی به جمع کردن گیتار داره یا خودش می خره یا طرفداراش بهش هدیه می دن..(هی)

    ـ اولین کاری که بعد از بیدارشدن انجام می ده اینه که تلفن همراهشو چک کنه(افرین)

    ـ وقتی اعضا با هم همخونه بودن اونقدر با صدای بلند آهنگ گوش می داده که همسایه هاشون گفته بودن باید از اون محله برن!!!!

    ـ اسم سگش"Jaksalie "ست

    ـ یه بار از خونه فرار کرده!!!!!!!

    ـ چندبار بار رفته رستوران کلی غذا سفارش داده...همشو خورده و در رفته!!!!!!!!!!!

     

    ـ اونقدر شربوده که چندین بار باعث شده مادر پدرش از دست کاراش به پلیس زنگ بزنن

    ـ توی دوران بچگی با یکی از دوستاش یه رستوران باز کرده بوده!!!

    ـ یه بار اونقدر گرسنگی کشیده بوده که نزدیک بوده بمیره!!!!

    ـ توی یه مصاحبه گفته بوده که خیلی خوبه دوس دختر آدم ازش ۱۴سال بزرگتر باشه!!!!!!!

    ـ چشماشو جراحی لیزر کرده چون شماره ی عینکش ۴ بوده!!!!!!

    ـ از نقاشی ها یی که توش اسکلت داشته باشه خوشش میاد!!!!

    ـ توی دبیرستانشون یه گروه موسیقی داشتن و هیون به عنوان گیتاریست توی اون گروه فعالیت می کرده...

    ـ خیلی پسر خوش خوابیه...هرجا گیرش بیاد می تونه راحت بخوابه....

    ـ نابغه ی ریاضی بوده...ولی موسیقی رو به آموختن ریاضی ترجیح داده...

    ـ از دخترایی که دامن پاشون می کنن و کتونی می پوشن خوشش میاد

    ـ بارها اعلام کرده که دختر مورد علاقه ش نباید زیاد ازش انتظار رمانتیک بودن داشته باشه!

    ـ یکی از گروه های خواننده ی مورد علاقه ش متالیکاس!!!!(بدسلیقه!!)

    ــ با چاپ استیک(همون چوبایی که باهاشون غذا می خورن)می تونه پیانو بزنه....خودش معتقده توی این کار سرعتش از همه بیشتره...

    ـ بیشتر دوران بچگیشو با مادر بزرگش زندگی کرده و شدیدا هم بهش عشق می ورزه....

    ـ شبا بدون لباس می خوابه!!!

    ـ به ماهیگیری علاقه داره...ولی از ماهیایی که تازه از آب گرفته می شن چندشش می شه و عمرا بهشون دست نمی زنه!!!

    ـ ماشین پروشه داره.(ننه....)

    ـخیلی دوس داره با همسایه هاش فوتبال بازی کنه!!!

    -معتقده موجودات فضایی وجود دارن!!!و امیدواره بتونه یه روز برای اونا هم کنسرت اجرا کنه!!!(خدا شفات بده ایشالا...)

    ـ توسط یونگ سنگ به جایی جونگ (یکی از اعضایtvxQ)معرفی شده

    ـ یه بار مست بوده...اونقدر رفته بوده تو هپروت که توهم زده یه نفر داره خودکشی می کنه و زنگ زده به پلیس!!!!!!!

    ـ یه زخم کوچیک روی بازوی راستش داره

    ـ یه زمانی قصد داشته قبل از سی سالگی ازدواج کنه و خیلی هم دوس داشته که دوتا دختر و دوتا پسر داشته باشه!!!

    ـ توی اسمساش از نقطه زیاد استفاده می کنه.............

    ـ زیاد احساساتشو بروز نمی ده...همه چی رو تو خودش می ریزه....وقتی هم که طاقتش تموم می شه فقط وقتی همه خوابن می زنه زیر گریه!!!

    ـ از بزرگترا می ترسه!!!!جلوشون خیلی معذبه...!!

    ـ به خاطر داشتن چشمای درشت خیلی به خودش می باله!!
    ـوقتی به دنیا اومد بین همه ی همسایه ها به خاطر چشمای قشنگش معروف بوده...

    ـ یه دفعه تو خیابون دوتا آدم مست گرفتنش به باد کتک!!!!

  • Pi's Story (Korean version) - Pisces ("Pi") - voice only
  • این مطالب رو از یه وبلاگ برداشتم فقط ادرسش یادم نیس حالم کن

برچسب‌ها: ... ادامـ ه حرفـامـ ...
+ شنبه 30 خرداد 1394برچسب:آشنایی,دابل اس,ss501, ساعت 15:17 بـ ه قـلمـ kim so yeun

خوب اول از همه اقا رهبره

 

کیم هیون جونگ (به کره‌ای:김현중 به هانجا: 金賢重) (زاده ۶ ژوئن ۱۹۸۶ - سئول) بازیگر، مدل، خواننده و رهبر گروه پرطرفدار SS501 در کره جنوبی است.

او شهرت و محبوبیت خود در کره و حتی در آسیا را مدیون ایفای نقش جیهو در سریال پسران فراتر از گل‌ها می‌داند . او پیش از بازی در این سریال، به ایفای نقش در سریال‌های دیگری چون هتل دار پرداخته بود ، ولی هرگز نتوانسته بود خود را به عنوان یکی از بازیگران مطرح سینما و سریال کره معرفی کند.

اما پس از بازی در نقش جیهویِ سریال پسران فراتر از گل‌ها، او تبدیل به یکی از بازیگران مطرح کره شد به طوری که امروزه بسیاری از نقشهای اول مرد در ابتدا به او معرفی می‌شود .

هیون جونگ در سال ۲۰۰۵ به عنوان اولین عضو گروه ss501 معرفی شد .پس از پیوستن چهار عضو دیگر گروه ss501 ، اولین آلبومشان در سال ۲۰۰۶ منتشر شد که با استقبال فراوانی مواجه گشت . هیون جونگ به دلیل مدیریت بسیار قوی در گروه توانست هر سال نامزد دریافت بهترین لیدر سال باشد .

با فروپاشی این گروه در سال ۲۰۱۰ اعضای گروه هر کدام فعالیت‌های جداگانه‌ای را شروع کردند اما در اواخر سال ۲۰۱۱ یک کمپانی موسیقی در کره با اعضای گروه قرارداد جدیدی امضا کرد و گفته می‌شود در نیم سال اول ۲۰۱۲ آلبوم جدید گروه ss501 روانه بازار خواهد شد . وی در سال ۲۰۱۰ در سریال بوسه شیطانی به ایفای نقش پرداخت . این سریال گرچه در کره با استقبال زیادی مواجه نبود اما فروش و استقبال باور نکردنی در سطح آسیا داشت . هیون در مراسم افتتاحیه المپیک آسیایی ۲۰۱۰ چین به عنوان تنها نماینده از خوانندگان کره به مراسم دعوت شد و آهنگی را به نام sunshine again اجرا کرد .

زندگینامه:

وی در طول تحصیل در مدرسه گیتارزن و عضو یک گروه موسیقی بود.در سن ۱۴ سالگی ترک تحصیل کرده و به عنوان یک پیشخدمت در یک رستوران کار می‌کرد تا اینکه به رییس یک کمپانی موزیک معرفی شد و قرار شد به عنوان کوچکترین عضو یک گروه پسر ۵ نفره به نام B2Y بر روی صحنه اجرا برود. زمانی که اعضای این گروه در حال تمرین با یکدیگر بودند از آن‌ها خواسته شد به عنوان معرف هاللیو (موج موسیقی کره) به چین بروند. در پی نپذیرفتن این پیشنهاد گروه از هم پاشیده و سپس منحل گشت.

هیون بعدها در آدیشن کمپانی DSP Media شرکت کرده و به عنوان عضوی از گروه دابل اس پذیرفته شد. وی در سال ۲۰۰۶ به مدرسه برگشته و تحصیل نیمه کاره خود را به اتمام رساند. وی اکنون (۲۰۱۱) دانشجوی سال اول مدیریت تولید در دانشگاه چونگ وون می‌باشد.

2005 اغاز فعالیت:

اولین اجرای هیون با گروه دابل اس در ۸ ژوئن ۲۰۰۵ صورت گرفت. در سال ۲۰۰۶ وی به همراه بقیه اعضای گروه در برنامه‌ای تحت عنوان 'از اینکه مرا از خواب بیدار کردی متشکرم' بازی نمود و به عنوان خوش خواب ترین فرد گروه شناخته شد. گروه دابل اس در سال ۲۰۰۷ جایزه MNet show Idol World را به دلیل فعالیت‌های مختلف در ژاپن از آن خود کرد.

در می۲۰۰۸ هیون به همراه هوانگ بو در برنامه 'ما ازدواج کرده ایم' ظاهر شد و نامزد دریافت جایزه بهترین زوج MBC گشت.

2009 بازی در پسران برتر از گل:

در سال ۲۰۰۹ آلبومی تحت عنوان 'کالکشن' از گروه انتشار یافت که هر کدام از اعضای گروه در آن به اجرای آهنگ‌های انفرادی پرداخته بودند. وی در همان سال در سریال پسران برتر از گل (ورژن کره‌ای) ظاهر و در نقش یون جیهو به ایفای نقش پرداخت.

هیون به خاطر بازی در این نقش جایزه بهترین هنرپیشه مرد را از Seoul International Drama Awards 2009 و جایزه محبوبیت را از فستیوال PaekSang Arts Awards دریافت نمود.

2010 بازگشتSS501 وترکDSP Media :

در ۲۸ جون 2010 DSP Media اعلام کرد هیون این کمپانی را ترک کرده و به کمپانی KeyEast پیوسته‌است. علی رغم ترک کمپانی DSP Media، هیون اعلام کرد که گروه از هم پاشیده نشده و به زودی به فعالیت خود ادامه خواهد داد. وی بعدها توضیح داد که در آن زمان شرکتی حاضر به بستن قرارداد با تمام اعضای گروه نبوده و آن‌ها مجبور شده‌اند به طور جداگانه با کمپانی‌های مختلف قرارداد ببندند.

در سال ۲۰۱۰ در سریال بوسه شیطانی (ورژن کره‌ای یک مانگای ژاپنی) به ایفای نقش پرداخت. پخش اولین قست این سریال در یوتوب ، در کمتر از ۵ روز یک میلیون بازدید کننده داشت و در کل با بازدید ۱۷٫۵ میلیون، توانست رکورد پخش سریال در این شبکه اجتماعی را بشکند. این سریال اولین سریال کره‌ای است که در سایت یوتوب به نمایش در آمده‌است.

2011 خواننده سولو:

در ۸ ژوئن ۲۰۱۱ اولین مینی آلبوم هیون ، Break Down انتشار یافت. این آلبوم توسط استیون لی ساخته شد، شخصی که آهنگ‌های داغ گروه دابل اس ، "Love Like This" و "Love Ya" را ساخته بود. این آلبوم در ۱۰ روز اول حدود ۷۰٫۰۰۰ نسخه پیش فروش داشت و در همان هفته اول انتشار، رتبه اول چارت موسیقی Gaon Weekly Album Chart را از آن خود کرد.

با فروش ۱۰۰٫۴۳۳ کپی در ماه اول انتشار، این آلبوم توانست رتبه اول چارت موسیقی ماهیانه Gaon را نیز از آن خود کند.

وی همچنین تنها شخص کره‌ای می‌باشد که توانسته در شوی تایوانی The Person ظاهر شود.

در ۱۱ اکتبر ۲۰۱۱ دومین مینی آلبوم هیون، Lucky منتشر شد که از آلبوم قبلی موفق تر بوده و توانست جایزه‌های بسیاری را از آن خود کند. در ۱۵ دسامبر ۲۰۱۱ نیز آلبومی دیجیتالی تخت عنوان Marry You/Marry Me را روانه بازار کرد. این آلبوم محتوی ۴ آهنگ می‌باشد. موزیک ویدئوی Marry You/Marry Me در ساعت ۱۲ ظهر روز ۱۵ دسامبر ۲۰۱۱ به طور رسمی از سایت یوتوب پخش شد.

فیلم ها:

  • 2005: Nonstop – ep 208 -MBC
  • 2005: Can Love Be Refilled? – KBS2 sitcom
  • 2006: Pi Story – voice
  • 2007: Hotelier – with SS501 cameo ep 7 -TV Arashi

2008: Spotlight – with SS501 cameo -MBC

2008: We Got Married – ep 9 to 38 -MBC

2009: Boys Over Flowers – as Yoon Ji Hoo -KBS2

2009: Samsung Anycall Haptic Mission with F4 and

2009: Family Outing – guest ep 64–65 -SBS Som Dam-Bi

2010: Playful Kiss – as Baek Seung Jo -MBC

2011: Running Man –guest ep 46–47 -SBS

Dream High – cameo ep :Angelina jolie2011

عزیز خاله  الهی دوشمنات فدابشن

ها یانگ سنگ ، هو یونگ سنگ (به کره‌ای 허영생، به هانجا : 許永生، به ژاپنی: ホヨンセン) خواننده اصلی یک گروه کره‌ای به نام SS۵۰۱ و متولد ۳ نوامبر ۱۹۸۶ می‌باشد.وی فعالیت خوانندگی را به طور انفرادی در می‌۲۰۱۱ با آلبوم Let it go آغاز کرد و در نوامبر ۲۰۱۱ تئاتر موزیکال سه تفنگدار را بر روی صحنه برد.

2005 اغاز فعالیت:

یانگ سنگ کارآموز سابق شرکت SM Entertainment که بعدا به شرکت DSP Media پیوست در ۸ جون ۲۰۰۵ به عنوان عضوی از گروه SS۵۰۱ فعالیت خود را آغاز کرد. وی از می‌ تا آگوست ۲۰۰۶ برنامه‌ای رادیویی را با یکی دیگر از اعضای گروه به نام پارک جانگ مین  SS۵۰۱'s Youngstreet  

می‌کرد  در آگوست ۲۰۰۶ یانگ سنگ به دلیل عمل جراحی حنجره مجبور شد اجرا.

اجرای آن برنامه را به یکی دیگر از اعضای گروه به نام کیم کیو جونگ بسپارد. در سال ۲۰۰۸ با شروع مشغله کاری دو عضو دیگر گروه، پارک جانگ مین و کیم هیون جونگ، یانگ سنگ تصمیم گرفت پروژه گروه SS۵۰۱ را با دو عضو دیگر یعنی کیم هیونگ جون و کیم کیو جونگ به مرحله اجرا در آورد.

آن‌ها آلبوم U R Man را در نوامبر ۲۰۰۸ بیرون دادند و (Because I'm Stupid) موسیقی اصلی سریالپسران برتر از گل، را اجرا نمودند این آهنگ جایزه بهترین آهنگ ماه را از سی و دومین جشنواره Cyworld Digital Music Awards دریافت کرد.

2010 ترک کمپانیDSP Media :

در جون ۲۰۱۰ یانگ سنگ به همراه کیم کیو جونگ در پی عدم تمدید قرارداد با کمپانی DSP Media قرارداد جدید خود را با شرکت B۲M Entertainmen منعقد نمودند.

2011 اجرای انفرادی:

طی برنامه ریزی‌های انجام شده قرار بود یانگ سنگ اولین اجرای سولوی خود را در تاریخ ۲۸ آوریل ۲۰۱۱ انجام دهد اما به دلیل آسیب دیدگی رباط دست راست وی در حین تمرین رقص این برنامه به تاریخ می‌همان سال موکول گشت. مینی آلبوم یانگ سنگ به نام Let it go که خواننده‌های دیگری همچون کیم کیو جونگ و هیون-آ از گروه دخترانه ۴minute نیز در آن همکاری داشتند در ۱۲ می‌۲۰۱۱ منتشر شد و در همان هفته اول انتشار رتبه اول را در چارت موسیقی کسب نمود (Gaon Chart)

فیلم ها

فیلم ها Radio DJ - SS۵۰۱'s Youngstreet - SBS (May to ۲۱ August   ۲۰۰۵ - M! Countdo - ۲۰۰۸

کیو عزیز

 

کیم کیو جونگ (به کره‌ای 김규종، به هانجا : 金奎鐘) یکی از اعضای گروه SS۵۰۱ و متولد ۲۴ فوریه ۱۹۸۷ می باشد.

وی در کارنامه فعالیت های خود اجرای تئاتر موزیکال شاهزاده زمان (Goong)را دارد وی در این تئاتر موزیکال در نقش لی شین ظاهر شد. کیو جونگ هم چنین فعالیت خوانندگی سولوی خود را در سپتامبر ۲۰۱۱ با انتشار آلبوم Turn on me آغاز کرد.

2005 اغاز فعالیت:

کیو در ۸ جون ۲۰۰۵ فعالیت خود را به عنوان عضوی از گروه SS۵۰۱ آغاز کرد.حرفه بازیگری کیو از ۱۱ می ۲۰۰۶ با بازی در سریال هیپ هاپ Break شروع شد.کیو در همان سال با بقیه اعضای گروه دابل اس به غیر از ها یانگ سنگ که در دوران نقاهت جراحی حنجره به سر می برد دوبله فیلم انیمیشینی Pi's Story را انجام داد.

در پی عمل جراحی ناگهانی ها یانگ سنگ ، کیو در ۲۱ آگوست به عنوان دی جی در رادیوی SS۵۰۱'s Youngstreet به جای یانگ سنگ و در کنار دیگر عضو گروه پارک جانگ مین شروع به کار کرد.

در سال ۲۰۰۸ با شروع مشغله کاری دو عضو دیگر گروه، پارک جانگ مین و کیم هیون جونگ، یانگ سنگ تصمیم گرفت پروژه گروه SS۵۰۱ را با دو عضو دیگر یعنی کیم هیونگ جون و کیم کیو جونگ به مرحله اجرا در آورد.

آن‌ها آلبوم U R Man را در نوامبر ۲۰۰۸ بیرون دادند و (Because I'm Stupid) موسیقی اصلی سریالپسران برتر از گل، را اجرا نمودند این آهنگ جایزه بهترین آهنگ ماه را از سی و دومین جشنواره Cyworld Digital Music Awards دریافت کرد.

2010 ترک کمپانیDSP Media :

در جون ۲۰۱۰ کیو جونگ به همراه ها یانگ سنگ در پی عدم تمدید قرارداد با کمپانی DSP Media قرارداد جدید خود را با شرکت B۲M Entertainmen منعقد نمودند.

2011 اجرای انفرادی:

کیو تئاتر موزیکال شاهزاده زمان (Goong)،(به کره ای: 뮤지컬 궁 سریال معروفی با بازی یون اون هی و چا چی هون) را با بازی در نقش لی شین بر روی صحنه برد

استقبال از این تئاتر موزیکال به حدی بود که باعث شد در توکیوی ژاپن نیز به طور اختصاصی به اجرا در آید.

وی هم چنین در آهنگ "Reainy Heart" با ها یانگ سنگ همکاری نموده و قطعه رپ این آهنگ را اجرا کرده است.

فیلم ها:

  • ۲۰۰۶: Break - Mnet
  • ۲۰۰۶: Pi's Story (Korean version) as Clam and Crab -voice only
  • ۲۰۰۹: SETI (Searching for Extra-Terrestrial Intelligence) - Daum
  • ۲۰۱۱: Go! Mrs. Go! - CSTV

حالا پارک

 

پارک جونگ مین (کره‌ای:박정민؛ انگلیسی:PARK JUNG MIN)در ۳ آوریل ۱۹۸۷ در سئول (کره جنوبی) به دنیا آمده است. او یکی از هنرمندان کره جنوبی است. او فعالیت خود را با عضویت در کره پسرانه دابل اس ۵۰۱ (SS501) به همراه کیم هیون جونگ لیدر گروه، هئو یونگ سنگ پرنس و رهبر صدا گروه، کیم کو جونگ مرکز گروه و کیم هیونگ جون کوچکترین عضو و رپر گروه در سال ۲۰۰۵ آغاز کرد. او اولین تجربه بازیگری خود را در بازی در میوزیکال(Grease)کسب کرد. پارک جونگ مین اولین عضو گروه سابق دابل اس هست که فعالیت تکی خود را با آلبوم تنها نیستم (Not Alone)آغاز کرد.
پارک، متولد و در سئول بزرگ شد. او دارای یک برادر و یک خواهر بزرگتر است، که هیچ یک از آنها در صنعت سرگرمی کار نمی‌کنند. وقتی که او ۱۳ ساله بود، پارک توسط آژانس دی اس پی(DSP) کشف شد و توسط رسانه‌های سرگرمی و SM پذیرفته شد. در آن زمان، SM به او گفت که آنها در حال تشکیل یک گروه جدید هستند، اما این گروه شامل اعضای بسیاریست (که با توجه به حدس پارک، "احتمالا سوپر جونیور" بوده است. من آنها را در حال تمرین دیده‌ام. ") پارک در نهایت DSP را انتخاب کرد زیرا او بر این اعتقاد بود که او در رااولین فرصت از طریق DSP وارد گروهی خواهد شد.
پارک در دانشگاه معلم دونگگوک (Dongguk)حضور یافت. که در آن او نماینده شورای دانجویان به همراه کیم هیونگ جون یکی دیگر از اعضای دابل اس بود با این حال، به دلیل عدم وجود ثابت کیم هیونگ جون در مدرسه به دلیل آموزش خود با رسانه DSP(که بعدا سازمان خودشان شد) پارک گفت که او تا به حال کیم را هرگز قبل از تشکیل دابل اس ملاقات نکرده بود.[نیازمند منبع]
با دابل اس ۵۰۱ در ۸ ماه ژوئن سال ۲۰۰۵ به عنوان صدای زیر گروه و دومین عضوی که وارد گروه شد آغاز به کار کرد.
پارک همراه با دیگر اعضای دابل اس ۵۰۱، به جز هئو یونگ سنگ، که دوره نقاهت بعد از یک عمل جراحی را می گذراند، دوبلر نسخه کره‌ای داستان انیمیشن فیلم پی در سال ۲۰۰۶ شد.
در سال ۲۰۰۶، پارک در برنامه رادیویی خیابان جوان بر روی سیستم پخش سئول (SBS) با همکاری عضو دیگر گروه هئو یونگ سنگ در ۱ مه ۲۰۰۶ شروع به کار کرد. سپس با کیم کیو جونگ، یکی دیگر از اعضای گروه این برنامه را ادامه داد، هنگامی که هئو برنامه را در ۲۱ ماه اوت سال ۲۰۰۶، با توجه به وضعیت گلو نیاز به عمل جراحی حنجره داشت ترک کرد.
پارک در دو برنامه‌های تلویزیونی حضور یافت: تئاتر بشر ۲۰۱۰، بازی خود را به عنوان شخصیت اصلی، و دیگری آنچه زنان می‌خواهند. در سال ۲۰۰۸، او برای اولین بار در تائتر موزیکال گریس حضور یافت، بازی در نقش اصلی مرد، دنی پارک.
در ماه ژوئن سال ۲۰۱۰، پس از انقضای قرارداد پارک با رسانه DSP، او قراردادی با رسانه CNR، شرکت به طور مشترک توسط شرکت تایوانی تولید کمیک ریتز و رسانه کره‌ای روی، برای شروع حرفه انفرادی خوددر ۱۰ اوت ۲۰۱۰ امضا کرد. رسانه CNR اعلام کرد که فعالیت‌های داب اس ۵۰۱ در اولویت قرارداد او قرار دارد و گروه آنها منحل نگردیده است.
پارک اولین آلبوم انفرادی خود را، تنها نیستم، در ۲۰ ژانویه ۲۰۱۱ منتشر کرد، و برای ارائه آلبوم خود به تایوان و سنگاپور سفر کرده است. عکس‌ها و آلبوم او در تایوان موسیقی توسط سونی تایوان توزیع شده است. [نیازمند منبع]
ژاپن به منظور کمک به قربانیان زلزله و سونامی توهوکو در آوریل ۲۰۱۱، کنسرت خیریه‌ای در سازمان ملل متحد در یوکوهاما برگزار کرد، که پارک با خواننده ژاپنی میهیمارو جی تی (Mihimaru GT)آهنگ دو نفره‌ای اجرا کرد.
در فوریه ۲۰۱۲، پارک کنار جیان من شو، کینگ وان وانگ و لیا لی، در درام تایوانی باغ فوندت در نقش اصلی بازیگر مرد به عنوان پارک هی هوان حضور یافت. بین ۲ تا ۷ آوریل، پارک در برنامه مد دومینیک در هفته مد ۲۰۱۲ سئول برای طراح سونگ هی میونگ، که لباس‌های آلبوم سرنوشت دابل اس ۵۰۱ طراحی کرده بود شرکت کرد. او در لباس فرشته تاریک با بالهای گسترده حضور یافت.
در ۱۲ آوریل، پارک حکم دادگاه منطقه مرکزی سئول را علیه آژانس CNR برای لغو قرارداد منحصر به فرد دریافت کرد، یک منبع نزدیک به پارک گفت:
"قرارداد منحصر به فرد با CNR اعلام کرد که سود خواهد بود ۸-به-۲ برای کسانی که از کره و ۵-به-۵ برای کسانی که از خارج از کشور آمده‌اند خواهد بوداما این سود هرگز به بالاتر از ₩ ۱۵۰ میلیون از زمان توزیع در سال گذشته بالاتر نرفت."
به گفته یکی دیگر از منابع رسانه‌ای، پارک CNR را در ماه مارس ۲۰۱۲ ترک کرد، اما برنامه خود را در ژاپن در تاریخ ۱۴ آوریل با وجود آن اوضاع ادامه داد.
پس از طرح دعوی در دادگاه، پارک جونگ مین در ژاپن با استفاده از نام «رومئو» تحت شرکت موسیقی ویکتور آغاز بکار کرد. او ۲ آلبوم خود به نام قلبت را به من بده و امشب این شب است در ماه‌های سپتامبر و اکتبر به ترتیب به انتشار رسانید. پس از آن، او به کره بازگشت به ادامه حرفه‌ای موسیقی خود را به عنوان "پارک جونگ مین" و تولید منحصر به فرد تک آلبوم تحت عنوان زیبا و در پایان سال ۲۰۱۲، او آلبوم کامل ژاپنیه خود را به عنوان تئاتر نیمه شب به عنوان رومئو به انتشار رسانید. او در کنسرت خود در سالن شهر توکیو، به هر دو عنوان، "پارک جونگ مین" و "رومئو" به اجرا رسانید

حالا گل خاله

   

کیم هیونگ جون(به کره ای : 김형준; به هانجا:金亨俊 ) متولد ۳ آگوست ۱۹۸۷ می باشد. او یک موسیقی دان و جوانترین عضو گروه خوانندگی ss501 در کره ی جنوبی است. وی در کارنامه فعالیت های خود اجرای تئاتر موزیکال کافئین (caffeine) را دارد ٬این موزیکال یک داستان عاشقانه در مورد یک کارگر بی باک رستوران و یک پیشخدمت خیلی با دقت ست. در داستان، در روز من “جی من” یک جنتلمن هستم و در شب تبدیل می شم به پیشخدمت . کیم هیونگ جون هم چنین فعالیت خوانندگی سولوی خود را در ماه مارس ۲۰۱۱ با انتشار آلبوم my girl آغاز کرد.

   2005 اغاز فعالیت:

  هیونگ در ۸ جون ۲۰۰۵ فعالیت خود را به عنوان کوچکترین عضو از گروه SS۵۰۱ آغاز کرد که به لقب baby معروف شد. هیونگ در سال ۲۰۰۶ با بقیه اعضای گروه دابل اس به غیر از ها یانگ سنگ که در دوران نقاهت جراحی حنجره به سر می برد دوبله فیلم انیمیشینی Pi's Story را انجام داد. در سال ۲۰۰۸ با شروع مشغله کاری دو عضو دیگر گروه، پارک جانگ مین و کیم هیون جونگ، یونگ سنگ تصمیم گرفت پروژه گروه SS۵۰۱ را با دو عضو دیگر یعنی کیم هیونگ جون و کیم کیو جونگ به مرحله اجرا در آورد.آن‌ها آلبوم U R Man را در نوامبر ۲۰۰۸ بیرون دادند و (Because I'm Stupid) موسیقی اصلی سریالپسران برتر از گل، را اجرا نمودند این آهنگ جایزه بهترین آهنگ ماه را از سی و دومین جشنواره Cyworld Digital Music Awards دریافت کرد.هچنین او 5 دختر را در سال2005 ربود و به هر 5 نفر تجاوز کرد یعنی کونشون رو پاره کرد.

  2010 ترک کمپانیDSP Media :

  در جون ۲۰۱۰ در پی عدم تمدید قرار داد با کمپانی DSP Media قرارداد جدید خود را با شرکت S-Plus Entertainment در آگوست ۲۰۱۰ منعقد نمود. در ماه دسامبر ٫ هیونگ به همراهی برادر کوچک خود کیم بام به راه اندازی شرکت HnB که مخفف (Happy n Bright) است پرداختند.اولین شخصیت تجاری یک خرس با دایره های سیاه زیر چشم خود برای کارمندان و کارکنان خسته و کسانی که احاس فشار میکنند طراحی شد.

  2011 اجرای انفرادی:

  در ژانویه ۲۰۱۱ ٬ وی با توجه به دریافت پیام خصوصی از آفیشال ژاپنی خود با امضای قرار داد کمپانیه Avex Entertainment فعالیت ژاپنی اش را آغاز کرد.در ۸ مارس ۲۰۱۱ کیم اولین آلبوم انفرادی خود را منتشر کرد ٫ با دو موزیک ویدئویی "oH! aH!" و "Girl".پارک جانگ مین در طول ضبط ویدئوی "Girl" با هیونگ ملاقات کرد.در ۶ آپریل ۲۰۱۱ از دو آهنگ با ورژن ژاپنی خود جایزه گرفت. در اکتبر ۲۰۱۱ اولین تئاتر موزیکال کمدی دراماتیک خود را ارائه داد و سپس در موزیک ویدئوی "Paparazzi" که خواننده ی آن کن می یون است نقشه تقریبا برجسته ای داشت. هیونگ سولو آلبوم جدید خود را در جولای ۲۰۱۲ منتشر میکند.

  فیلم ها:

  • (Glowing She/Sunshine Girl/My Shining Girl – (7 January 2012 – 17 March 2012

  این درام کمدی رومانتیک است که در مورد اتفاقاتی که در یک شرکت رادیو و تلویزیون اتفاق می افتد

  • (I Love You/Late Blossom – (16 April 2012 – present

این فیلم داستان عاشقانه دارد که به عشق بین سالمندان نیز اشاره دارد.

  • 2006 :

    . سرگرمی هات : پیانو

    _هیون جونگ علاقه ی خاصی به جمع کردن گیتار داره یا خودش می خره یا طرفداراش بهش هدیه می دن..(هی)

    ـ اولین کاری که بعد از بیدارشدن انجام می ده اینه که تلفن همراهشو چک کنه(افرین)

    ـ وقتی اعضا با هم همخونه بودن اونقدر با صدای بلند آهنگ گوش می داده که همسایه هاشون گفته بودن باید از اون محله برن!!!!

    ـ اسم سگش"Jaksalie "ست

    ـ یه بار از خونه فرار کرده!!!!!!!

    ـ چندبار بار رفته رستوران کلی غذا سفارش داده...همشو خورده و در رفته!!!!!!!!!!!

     

    ـ اونقدر شربوده که چندین بار باعث شده مادر پدرش از دست کاراش به پلیس زنگ بزنن

    ـ توی دوران بچگی با یکی از دوستاش یه رستوران باز کرده بوده!!!

    ـ یه بار اونقدر گرسنگی کشیده بوده که نزدیک بوده بمیره!!!!

    ـ توی یه مصاحبه گفته بوده که خیلی خوبه دوس دختر آدم ازش ۱۴سال بزرگتر باشه!!!!!!!

    ـ چشماشو جراحی لیزر کرده چون شماره ی عینکش ۴ بوده!!!!!!

    ـ از نقاشی ها یی که توش اسکلت داشته باشه خوشش میاد!!!!

    ـ توی دبیرستانشون یه گروه موسیقی داشتن و هیون به عنوان گیتاریست توی اون گروه فعالیت می کرده...

    ـ خیلی پسر خوش خوابیه...هرجا گیرش بیاد می تونه راحت بخوابه....

    ـ نابغه ی ریاضی بوده...ولی موسیقی رو به آموختن ریاضی ترجیح داده...

    ـ از دخترایی که دامن پاشون می کنن و کتونی می پوشن خوشش میاد

    ـ بارها اعلام کرده که دختر مورد علاقه ش نباید زیاد ازش انتظار رمانتیک بودن داشته باشه!

    ـ یکی از گروه های خواننده ی مورد علاقه ش متالیکاس!!!!(بدسلیقه!!)

    ــ با چاپ استیک(همون چوبایی که باهاشون غذا می خورن)می تونه پیانو بزنه....خودش معتقده توی این کار سرعتش از همه بیشتره...

    ـ بیشتر دوران بچگیشو با مادر بزرگش زندگی کرده و شدیدا هم بهش عشق می ورزه....

    ـ شبا بدون لباس می خوابه!!!

    ـ به ماهیگیری علاقه داره...ولی از ماهیایی که تازه از آب گرفته می شن چندشش می شه و عمرا بهشون دست نمی زنه!!!

    ـ ماشین پروشه داره.(ننه....)

    ـخیلی دوس داره با همسایه هاش فوتبال بازی کنه!!!

    -معتقده موجودات فضایی وجود دارن!!!و امیدواره بتونه یه روز برای اونا هم کنسرت اجرا کنه!!!(خدا شفات بده ایشالا...)

    ـ توسط یونگ سنگ به جایی جونگ (یکی از اعضایtvxQ)معرفی شده

    ـ یه بار مست بوده...اونقدر رفته بوده تو هپروت که توهم زده یه نفر داره خودکشی می کنه و زنگ زده به پلیس!!!!!!!

    ـ یه زخم کوچیک روی بازوی راستش داره

    ـ یه زمانی قصد داشته قبل از سی سالگی ازدواج کنه و خیلی هم دوس داشته که دوتا دختر و دوتا پسر داشته باشه!!!

    ـ توی اسمساش از نقطه زیاد استفاده می کنه.............

    ـ زیاد احساساتشو بروز نمی ده...همه چی رو تو خودش می ریزه....وقتی هم که طاقتش تموم می شه فقط وقتی همه خوابن می زنه زیر گریه!!!

    ـ از بزرگترا می ترسه!!!!جلوشون خیلی معذبه...!!

    ـ به خاطر داشتن چشمای درشت خیلی به خودش می باله!!
    ـوقتی به دنیا اومد بین همه ی همسایه ها به خاطر چشمای قشنگش معروف بوده...

    ـ یه دفعه تو خیابون دوتا آدم مست گرفتنش به باد کتک!!!!

  • Pi's Story (Korean version) - Pisces ("Pi") - voice only
  • این مطالب رو از یه وبلاگ برداشتم فقط ادرسش یادم نیس حالم کن

برچسب‌ها: ... ادامـ ه حرفـامـ ...
+ شنبه 30 خرداد 1394برچسب:آشنایی-دابل اس-ss501, ساعت 15:2 بـ ه قـلمـ kim so yeun



?ـالب و ?دهاے ?ره اے - دابل اسے